reklama

Vymývanie mozgov

Som strašne zvedavý, koľko percent získa 99%, SNS a pán Matovič. Preferencií 99% som sa zhrozil a musím povedať prečo...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (28)

1) Reklamná kampaň stojí milióny. Môže si ju dovoliť len niekto mimo 99%.
2) Ešte som nevidel ani jednu osobu (politika, hovorcu), iba fotografie ľudí, ktorí niečo kritizujú. Prvý krát v histórii si do parlamentu volíme nie ľudí ale reklamu.
3) Ani pravica, ani ľavica to nedokázali. 99% je potom možno Mao Tse-tung-ov veľký skok, alebo niečo podobné. Mimo pravice a ľavice je už iba anarchia alebo totalita.
4) Kritizovať dokáže aj 5 ročné dieťa - to robí 99% . Nájsť riešenia vedenia štátu, ktoré rieši často protichodné veci príjmov a výdavkov, minimálne 17- tich ministerstiev tak, aby po štyroch rokoch vládnutia štát nesmeroval ku krachu, je komplikovaná vec, ktorú by mali robiť odborníci.
5) 99% sú pre mňa bushmani od rieky Limpopo.
6) Skúste mi vymenovať aspoň 10 politikov z tejto strany. Po jednom odborníkovi na financie, hospodárstvo, zdravotníctvo, kultúru, vnútornú bezpečnosť, zahraničnú politiku, spravodlivosť, vzdelávanie, ktorí vo svojich odboroch pracujú minimálne 15 rokov vo vrcholových funkciách.
7) Do konca aj kontroverzná strana politikov z Pereša má svojich predstaviteľov.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Záver : 99% je na 100% strana na vymývanie mozgov. S hrôzou som zistil, že je úspešná. V starom Ríme jeden cisár zvolil za senátora svojho obľúbeného koňa. Na Slovensku si voliči pravdepodobne demokraticky zvolia do parlamentu plagát, reklamu.
Hurá , už sa na to teším! Budeme mať len takú vládu, akú si zaslúžime. Od Mečiarových vlád sa Slováci zamilovali do politiky sado - maso , kamikadze , hara-kiri.
Neviem ako bude vyzerať deň po, ale už teraz mám z toho hrôzu.

Slavomír Šmakal

Slavomír Šmakal

Bloger 
  • Počet článkov:  16
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Angličtina mi pomohla nazerať na domácu politickú scénu zo širšej perspektívy. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu